Atalian Global Services Croatia d.o.o. dio je grupe koja djeluje u 19 zemalja u svijetu sa 20.000 klijenata, 67.000 zaposlenih i godišnjim prometom od 2 milijarde €. Posjedujemo 30 godišnje iskustvo na području komercijalnog, tehničkog i infrastrukturnog upravljanja nekretninama te pruža integralna rješenja facility managementa i cjelovitog upravljanja nekretninama, u skladu s potrebama poslovanja uspješnih poduzeća i zahtjevima modernog dinamičnog tržišta. U Hrvatskoj poslujemo već 30 godina sa 1.800 zaposlenih, 300 klijenata i na preko 700 lokacija.
Opis posla
– samostalno obavljanje svih računovodstveno-knjigovodstvenih poslova poduzeća
– praćenje zakonskih propisa i usklađenosti poslovanja s propisima
– odgovornost za obavljanje poslova u skladu s pravilima struke i zakonskim zahtjevima
– obračun blagajne i putnih naloga
– izrađivanje izlaznih računa, vođenje propisane evidencije izlaznih računa poslodavca te naplate od kupaca
– vođenje evidenciju ulaznih računa, kontroliranje vjerodostojnost te plaćanje tih računa
– praćenje salda konta kupaca i dobavljača i knjiženje izvoda
– knjiženje osnovnih sredstava, sitnog inventara i amortizacije
– pripremanje PDV obrazaca i kontrola PDV-a
– izrađivanje izvješća iz financijskog opsega i računovodstvenih poslova
– izrada završnog računa
– izrađuje mjesečne, kvartalne i godišnje izvještaje propisane važećim propisima Porezne uprave, FINA-e i Hrvatske narodne banke
– organizacija rada odjela koji se odnosi na sve računovodstvene funkcije i poslove
– drugi zadaci iz djelokruga rada prema uputi nadređenog
– izrada grupnih računovodstvenih paketa
– kontinuirano prati relevantne zakone i propise
Uvjeti
– SSS/VŠS/VSS ekonomskog smjera
– dobro poznavanje zakona iz područja računovodstva, financija i poreza
– najmanje 5 godine radnog iskustva na poslovima računovodstva i financija
– dobre analitičke, organizacijske i planerske sposobnosti
– proaktivnost i motiviranost u radu
– samostalnost u vođenju poslovnih knjiga poduzeća
– napredno poznavanje MS Office alata (naglasak na Excel)
– razvijene komunikacijske vještine i ljubazan odnos prema klijentima
– sklonost timskom radu, analitičnost, ažurnost i sistematičnost
– poznavanje engleskog jezika
Stručna sprema: Srednja stručna sprema, Viša stručna sprema, Sveučilišni prvostupnik, Visoka stručna sprema, Magistar struke
Potrebne godine iskustva: 5+
Jezici: Engleski (razina govora – osnovno, razina pisma – osnovno)
Vještine: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet, MS Office
Što nudimo
– ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz probni rok
– stimulativna primanja