Svako poslovanje bit će kvalitetnije i stabilnije uz lidera poslovanja koji provodi proaktivni stil rada. Tako je i u poslovanju vezanom uz održavanje objekata kao što je ATALIAN Global Services Croatia.
Stoga, danas predstavljamo prednosti proaktivnog stila poslovnog upravljanja.
Proaktivni stil upravljanja
Proaktivni stil upravljanja provodi se kroz aktivne upravljačke vještine i strategije. Lideri moraju zauzeti aktivnu poziciju u potrazi za stalnim poboljšanjima koje utječu na cjelokupni učinak.
Iskusni i proaktivni lideri jedan su od ključnih faktora uspješnog poslovanja. Odgovorni su za upravljanje i vođenje radne zajednice koja održava učinkovitost, sigurnost i infrastrukturu objekata. Kvalificirani lideri osigurat će da njihova radna zajednica uspješno provodi zadatke kao što je produljenje životnog vijeka opreme, smanjenje zastoja, poboljšanje sigurnosnih standarda i ušteda troškova. Ulaganje u proaktivne procese poboljšat će cjelokupnu radnu izvedbu i povećati uspjeh cjelokupne organizacije.
Vještina rješavanja problema
Prvi korak ka proaktivnom stilu upravljanja je vještina rješavanja problema. Lideri moraju prepoznati i uspješno riješiti problem zajedno sa svojim zaposlenicima kako se to ne bi negativno odrazilo na njihov rad, objekt ili tim. Za uspješno rješavanje problema potrebno je kritično razmišljanje, analiziranje situacija i pronalaženje praktičnih rješenja. Također, preporučamo rad na preventivnim mjerama te prepoznavanju i rješavanju problema prije nego što eskaliraju.
Komunikacijske vještine
Dobra komunikacije jedan je od važnijih faktora svakog poslovanja jer loša komunikacija dovodi do zabuna, pogrešnih tumačenja i, na posljetku, nepovoljnih ishoda.
Učinkovita komunikacija neophodna je vještina za lidere. Oni moraju biti poveznica između menadžera, zaposlenika, dobavljača i ostalih sudionika u radnom procesu. Cilj je jasno i sažeto prenošenje informacija, uputa i očekivanja. K tome, kvalitetna komunikacija motivirat će članove tima uz promociju pozitivnog radnog okruženja i profesionalni razvoj. Također, u kvalitetnoj komunikaciji važno je biti i dobar slušatelj te upijati informacije tima što dovodi do kulture poštovanja, povjerenja i transparentnosti.
Upravljanje vremenom
Radna okruženja poznata su po zadacima, rokovima i mogućom pojavom hitnih slučajeva. Upravo su lideri zaduženi za kvalitetno upravljanje vremenom. Oni određuju redoslijed zadataka kako bi osigurali pravovremeno obavljanje istih. Sposobnost delegiranja ključno je za postizanje ciljeva i održavanje visoke razine produktivnosti.
Mentorstvo
Uloga lidera je osiguravanje radne učinkovitosti i pouzdanosti, ali i poticanje timskog rasta i razvoja. Ciljamo na vještinu sposobnosti vođenja i mentorstva svih članova radne zajednice. Sposobnost vođenja i mentorstva uključuje pružanje kontinuiranog usmjeravanja, konstruktivne povratne informacije i podrške timu za njegovanje kulture kontinuiranog učenja i napredovanja.
Pružanje dodatne obuke dovodi do razvoja vještina koje će koristiti u poslovanju, a mentorstvo pomaže u izgradnji samopouzdanja, povećanju morala i smanjenju fluktuacije zaposlenika.
Odlučnost
Vitalna vještina za kvalitetno upravljanje timom i poslovanjem je odlučnost. S obzirom na ubrzano okruženje i konstantne promjene potrebno je brzo donositi odluke. Odlučan lider brzo će analizirati situacije, razmotriti moguće rizike i opcije te donijeti konačnu odluku. To zahtijeva razumnu prosudbu i sposobnost da se na nepredviđene okolnosti odgovori smireno i jasno.
Glavni igrač u upravljanju objektima
ATALIAN Global Services Croatia glavni je igrač u upravljanju objektima upravo zbog proaktivnog i kvalitetnog poslovnog upravljanja. Navedeno je dovelo do kvalitetnih usluga u području upravljanja objektima te pružanja rješenja prilagođenih svakom klijentu.